K-ryhmän tuki
K-ryhmässä kauppiasyrittäjän rinnalla työskentelee noin 25 000 keskolaista ja kaikkea toimintaamme ohjaavat asiakasymmärrys ja maailmanluokan asiakasdata. Niiden päälle on hyvä rakentaa asiakkaidemme arkea helpottavia palveluita, tekoälysovelluksia ja kauppakonsepteja. K-kauppiaiden intohimo yrittämiseen tarttuu ja yrittäjähenkinen asenne on koko K-ryhmässä arvossaan!

Keskon ja K-kauppiaiden yhteistyö perustuu ketjutoimintaan, jolla taataan asiakaslähtöisyys, liiketoiminnan tehokkuus ja kilpailuetujen toteutuminen. Keskon keskeisiä tehtäviä ovat tuotteiden keskitetty hankinta, valikoimanhallinta, logistiikka sekä ketjukonseptien ja kauppapaikkaverkoston kehittäminen. Kesko sopii myös pitkäaikaiset yhteistyömallit eri kumppaniyritysten kanssa. Keskitetty toiminta takaa kilpailukyvyn.

K-ryhmästä K-kauppias saa:

  • K-kauppiasvalmennuksen
  • Liikeidean ja konseptin
  • Brändit
  • Kauppapaikan
  • Myymäläsuunnittelun
  • Takauspalvelut
  • Tavararyhmähallinnan ja logistiikan
  • Ketjumarkkinoinnin
  • Tietojärjestelmäpalvelut
  • Laskenta- ja tilipalvelut
  • Neuvontapalvelut
  • Henkilökunta-, asiakas- ja kilpailijatutkimukset
  • Ketjun koulutuspalvelut
  • K-kauppiasliiton palvelut ja viestinnän
  • Mahdollisuuden kehittyä ja edetä K-kauppiasuralla
  • Noin 1 100 K-kauppiaskollegan tuen ja ohjatun kokemustenvaihdon

 

Koulutus ja harjoittelu tukevat kauppiaaksi kehittymistä

K-kauppiaan tukena menestymisessä ovat K-kauppiasvalmennus, harjoittelu K-kaupassa sekä mahdollinen aikaisempi kokemus K-kauppiaana. Kauppiasharjoittelussa pystytään toisinaan varautumaan myös erilaisiin vaativampiin tilanteisiin, joita toimiva K-kauppias tulee urallaan kohtaamaan. Tällaisia ovat esimerkiksi suuret remontit ja kauppapaikan uusperustanta.

Takaisin ylös