K-Citymarket Lohja uudistui

Uudistustyöt K-Citymarket Lohjalla ovat valmistuneet. Liiketilojen kokonaisuudistuksen myötä valikoimat ovat kasvaneet, ja aiempaa enemmän tilaa on annettu erityisesti tuoretuotteille. K-Citymarket Lohja on uudistuksen myötä entistä ympäristöystävällisempi, kun kylmäkoneet ja laitteet on vaihdettu energiatehokkaampiin.

Remontin myötä K-Citymarket Lohjan ilme on muuttunut. Asiakkaalle remontin tulokset näkyvät niin osastoiden uudistuksina kuin erilaisena järjestyksenä kaupassa. Vaivattoman asioinnin helpottamiseksi myös kassa-alue on uudistettu ja itsepalvelukassoja on lisätty.

Haluamme tarjota Länsi-Uudellamaalla parhaan ja monipuolisimman asiointikokemuksen. Huomioimme laajoilla valikoimillamme ja asioinnin helppoudella sekä ympäristön ja runsaslukuisten kesäasukkaiden kulutustottumukset. Haluamme, että meillä on joustavaa, nopeaa, luotettavaa ja varmaa asioida. Nämä tavoitteet on luonnollisesti huomioitu remontissa. Olemme parantaneet muun muassa kaupan kohtaamisjärjestystä: tuoteryhmät on sijoitettu aiempaa loogisempaan järjestykseen, jotta ostotapahtuma olisi mahdollisimman sujuva”, K-Citymarket Lohjan kauppias Hannu Mikkonen sanoo.

K-Citymarket Lohjan palveluvalikoima on laaja. Monipuolisen kauppa-asioinnin yhteydessä onnistuu muun muassa sähköauton lataaminen K-Lataus-asemalla, Posti-asiointi, nestekaasuvarastojen täydentäminen Aga-pisteellä sekä vaikkapa mökkivesikanisterien täyttö kaupan vesipisteellä.”Palvelutarjontamme on ensiluokkainen, ja hyvien pysäköintimahdollisuuksien ansioista meille on hyvä ja helppo tulla. Yllä mainittujen lisäksi meillä on sushipiste, pizzeria ja lounaskeittiö, joista voi ostaa ruokaa joko mukaan tai meillä nautittavaksi. Asiakkaamme ovat löytäneet verkkokaupan Tilaa ja nouda -palvelun kiitettävästi, ja palveluvalikoimamme saa kiitosta”, Mikkonen kertoo.

Remontin yhteydessä K-Citymarket Lohjan koneistusta ja kiinteistötekniikkaa on uusittu. Esimerkiksi kylmäkoneet ja laitteet on uusittu aiempaa energiatehokkaammiksi.

”Kokonaisuudessaan laiteuudistuksilla on pyritty vastaamaan nykypäivän tarpeisiin: ympäristöystävällisyys on hyvin tärkeää. Ympäristöystävällisempiä ovat paitsi uudistuksen myötä uusitut koneet, myös kiinteistötekniikan ja esimerkiksi valaistuksen ratkaisut”, Mikkonen kertoo.

Asiakastoiveet remonttia ohjaamassa – erityisesti toivottiin leipomoa, sushia ja viihtyisää kahviota

K-Citymarket Lohjan asiakkaat pääsivät vaikuttamaan remontin sisältöön jo aikaisessa vaiheessa. Asiakastoiveita kerättiin ja kuunneltiin muun muassa laajalla asiakaskyselyllä.

”Teetimme asiakkaillemme laajan kyselyn sekä remontin alkaessa että myös sen valmistuessa. Meille oli tärkeää kerätä asiakastoiveita kauppaamme kehittääksemme, ja pääsimmekin toteuttamaan asiakkaiden antamien vastausten perusteella muutoksia ja ratkaisuja. Toiveiden myötä panostimme erityisesti viihtyisään kahvioon keskelle tuoretuotteita, otimme tarjontaan mukaan sushi- ja pizzapisteet, avasimme verkkokaupan ja kutsuimme Fazerin meille leipomaan joka päivä tuoretta leipää. Kun remontti valmistui, toteutimme toisen kyselyn: halusimme nopeasti kuulla, kuinka hyvin asiakkaidemme mielestä onnistuimme. Kyselyn tulokset näyttivät, että pystyimme toteuttamaan suurimman osan toiveista. Haluan myös pahoitella remontista aiheutunutta haittaa ja kiittää asiakkaitamme kärsivällisyydestä”, Mikkonen kertoo.

Turvallisuus kaupan keskiössä

Paitsi asiakkaiden toiveet, myös heidän ja henkilökunnan turvallisuus on K-Citymarket Lohjalla suuressa arvossa. Koronaepidemia on huomioitu K-Citymarket Lohjalla tarkasti.

”Suomalaisten ruokakauppojen hygienia on erittäin korkealla tasolla, mutta tässä tilanteessa korostamme entisestään hyviä siivouskäytäntöjä. Koronaepidemia on huomioitu myös turvavälitarroilla ja suojaplekseillä. Myös asiakkaiden ja henkilökunnan ohjeistusta on lisätty ja painotettu. Ruokakaupassa pätevät samat ohjeet kuin missä tahansa muualla: oma hyvä käsihygienia, toisten huomioon ottaminen ja turvavälien pitäminen on olennaisinta. Käsipesumahdollisuus kaupassamme on asiakas-WC:ssä ja pullonpalautuksen yhteydessä, ja käsidesiä on tarjolla sisääntulojen, kahvion ja heviosaston yhteydessä”, Mikkonen kertoo.

Koronaepidemian vuoksi remontin valmistumiseksi ei järjestetä juhlallisuuksia. Kauppa palvelee normaalisti maanantaista lauantaihin klo 8-22 ja sunnuntaisin 9-22.

Lisätietoja:
K-ryhmän viestintä, p. 050 596 7977, viestinta@kesko.fi (klo 8-16)

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset valikoimat elintarvikkeita ja käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan inspiroivista valikoimistaan ja palveluistaan, erinomaisesta ruokaosaamisesta sekä vaivattomasta asiointikokemuksesta. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K-Citymarket – Aikasi arvoinen kauppa.


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös