Rautakaupan suurasiakkaita palveleva Rautakesko Yrityspalvelu uudisti verkkopalvelunsa

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 9.10.2015 KLO 11.00

Rautakesko Yrityspalvelun uudistetuilta verkkosivuilta löytyy muun muassa käyttöturvallisuustiedotteita, alkuperätodistuksia ja muita asiakkaiden tarvitsemia tuotetietoja. Sivusto toimii kaikilla selaimilla ja päätelaitteilla osoitteessa www.yrityspalvelu.fi. Rautakesko Yrityspalvelu on osa Keskon rauta- ja sisustuskauppaa, joka on Suomessa alan markkinajohtaja.

Yrityspalvelun asiakkaita ovat valtakunnalliset ja suuret alueelliset rakennusliikkeet, kiinteistöhuoltoyhtiöt, kunnat, taloteollisuus ja muut yritysasiakkaat.

- Uudet sivut vastaavat uutta ilmettämme ja entistä digitaalisemman ympäristön tarpeita. Halusimme samalla selkeyttää toimintamalliamme, palvelulupaustamme eri asiakassegmenteille ja helpottaa oikean yhteyshenkilön löytämistä sivuiltamme, Rautakesko Yrityspalvelun myyntijohtaja Janne Laakkonen sanoo.

- Lupauksenamme on olla yritysasiakkaan paras hankintakanava. Uusi verkkopalvelu toimii alustana digitaalisen palvelumme viemiseksi uudelle tasolle ja sekä helpottaa että nopeuttaa kiireisten ammattiasiakkaidemme asiointia. Jatkamme palvelun kehittämistä, Laakkonen lupaa.

Rautakesko Yrityspalvelun valttikorttina on Suomen ylivoimaisesti laajin, K-rauta- ja Rautia-ketjujen rautakauppaverkosto, josta se pystyy tarjoamaan ammattiasiakkaalle palvelut sujuvasti paikallisista varastopisteistä. Varastopisteiden yhteystiedot löytyvät verkkopalvelusta.

- Sivustolta asiakkaamme löytävät esimerkiksi ammattiasiakaskuvastomme ja myöhemmin syksyllä myös syvempää päivitettyä tuotetietoa. Sieltä löytyvät helposti myös asiakkaidemme tarvitsemat käyttöturvallisuustiedotteet, alkuperätodistukset sekä muut tuotetiedot, Laakkonen sanoo.

Uuden sivuston suunnitteli ja toteutti Zeroten Oy.

Tutustu tarkemmin: www.yrityspalvelu.fi

Lisätietoja myyntijohtaja Janne Laakkonen, Rautakesko Yrityspalvelu, puh. 050 434 5555

Rautakesko Yrityspalvelu

Rautakesko Yrityspalvelun asiakkaita ovat valtakunnalliset ja suuret alueelliset rakennusliikkeet, kiinteistöhuoltoyhtiöt, taloteollisuus ja muut yritysasiakkaat. Yrityspalvelun vahvuutena ovat laajat rautakauppatuotteiden valikoimat ja kiinteä yhteistyö K-rauta- ja Rautia-verkostojen kanssa, joiden kautta varastotoimitukset kulkevat. www.yrityspalvelu.fi