ANTTILA KODIN YKKÖNEN LAHTEEN

Kesko Oyj on ostanut Starckjohann Oyj:ltä Lahden Launeella, Citymarketin vieressä sijaitsevan Starckjohann Auton tontin ja rakennukset. Kesko rakentaa tontille noin 10.000 m2:n tilat Anttila Kodin Ykköselle. Rakennustyöt on tavoitteena aloittaa loppuvuodesta 1999 ja avaus on syksyllä 2000. Paavolassa sijaitsevan Anttila -tavaratalon toimintaan ei uudella Kodin Ykkösellä ole vaikutusta.

Anttila Kodin Ykkönen on Suomen laajin ja monipuolisin kodin sisustamisen tavaratalo, joka tarjoaa tuotteita ja palveluita kodin kokonaissisustamiseen, pihapiiriin, harrastamiseen ja vapaa-aikaan. Valikoimat muodostuvat taloustavaroista, kodin tekstiileistä, huonekaluista, vihersisustamisesta, kodin raudasta ja kodin elektroniikasta.

Suomessa toimii tällä hetkellä neljä Anttila Kodin Ykköstä: Varistossa Vantaalla, Länsikeskuksessa Turussa ja tänä syksynä avatut Espoon Suomenojan tavaratalo ja Oulun tavaratalo. Tavoitteena on laajentaa ketjua niin, että vuoden 2001 lopussa Suomessa on 9-10 Anttila Kodin Ykköstä.

Lisätietoja antaa tulosryhmäjohtaja Matti Kotola puhelin 01053 39100.