Karoliina Partanen Keskon päivittäistavaratoimialan viestintäjohtajaksi

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 06.05.2015 KLO 13.00 1(1)

Keskon päivittäistavaratoimialan (Ruokakesko Oy) viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 11.5.2015 alkaen valtiotieteen maisteri Karoliina Partanen, 38.

Karoliina Partanen on toiminut aiemmin lähes 10 vuotta Metso Oyj:n palveluksessa erilaisissa globaaleissa viestinnän, markkinoinnin ja brändinhallinnan johtotehtävissä, viimeksi nimikkeellä Vice President, Global Marketing & Brand.

Ennen Metsoa Karoliina Partanen työskenteli viestintätoimisto Pohjoisranta Burson-Marstellerissa seniorikonsulttina.

Viestintäjohtajan tehtävä on Keskon päivittäistavaratoimialalla uusi.

Ari Svensk päivittäistavaratoimialan henkilöstöjohtajaksi

Keskon päivittäistavaratoimialan (Ruokakesko Oy) henkilöstöstä vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 1.6.2015 alkaen kauppatieteiden maisteri Ari Svensk, 51. Hän on toiminut aiemmin muun muassa lukuisissa Ruokakeskon kaupallisissa johtotehtävissä. Viimeksi Svensk on toiminut Keskon henkilöstöjohtajana ja K-instituutti Oy:n toimitusjohtajana.

Sekä Karoliina Partanen että Ari Svensk raportoivat toimialajohtaja Jorma Rauhalalle.

Päivittäistavaratoimiala on Keskon suurin toimiala. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli 4,7 miljardia euroa.

Toimialajohtaja Jorma Rauhala, päivittäistavarakauppa, puh. 010 53 22211
Johtaja Lauri Peltola, yhteiskuntavastuu, viestintä ja sidosryhmäsuhteet, puh010 53 22400

Kesko (www.kesko.fi) kuuluu maailman 100 vastuullisimman yrityksen joukkoon (The Global 100 Most Sustainable Corporations in the World). Olemme vähittäiskaupan osaaja, jonka ketjuilla on noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä. Kauppojemme kautta tuomme elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään.