K-ryhmän ketjuille yhteinen ladattava lahjakortti

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 15.04.2015 KLO 09.00 1(1)

K-ryhmän ketjuille yhteinen ladattava lahjakortti

K-ryhmässä on otettu käyttöön uusi ladattava lahjakortti. Lahjakortin voi hankkia ja sillä voi tehdä ostoksia kaikissa Keskon ketjukaupoissa. Lahjakortin saldo laskee käytön mukaan ja kortti on voimassa kaksi vuotta.

- Nykyaikaisen lahjakortin avulla haluamme tarjota asiakkaillemme vaivattoman lahjaidean, jolla lahjansaaja voi valita lahjan mistä tahansa K-ryhmän ketjukaupasta, kertoo Talouspalveluiden johtaja Eija Jantunen.

Lahjansaajalla riittää valinnan varaa, sillä K-ryhmän lahjakortin voi ostaa ja se käy maksuvälineenä yhdentoista eri ketjun kaupoissa, joita ovat K-citymarket, K-supermarket, K-market, (ei K-market liikenneasemat), Intersport, Budget Sport, Kookenkä, K-rauta, K-maatalous, Rautia sekä Asko ja Sotka. Lahjakortteja on ulkoasultaan ketjuilmeisiä ja K-ryhmän yhteisiä.

- Kortin ulkoasusta huolimatta ne käyvät kaikissa ketjuissa. Esimerkiksi Intersportin lahjakortilla voi ostaa vaikkapa ruokaa tai sisustustuotteita, vinkkaa kehityspäällikkö Juha Andelin.

Lahjakorttiin ladataan kassalla asiakkaan haluama rahamäärä 10 - 500 euron väliltä.
- Asiakkaat ovat ottaneet lahjakortit positiivisesti vastaan ja kysyntä on ollut vilkasta, Andelin toteaa.

Menestyksekkäästi toteutettu lahjakorttipalvelu tehtiin yhteistyössä Solteqin kanssa, ja on osa Solteqin Keskolle tuottamista palveluista. Yhteistyön tavoitteena on tukea Keskon strategiaa ja vahvistaa monikanavaisia kuluttajapalveluja.

Eija Jantunen, johtaja, talouspalvelut, puh. 010 532 2500
Juha Andelin, kehityspäällikkö, puh. 010 532 7360

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä