K-ryhmässä toimintaamme ohjaavat asiakasymmärrys ja maailmanluokan asiakasdata, joiden päälle on hyvä rakentaa asiakkaidemme arkea helpottavia palveluita ja tekoälysovelluksia. Emme vain kerää dataa, vaan käytämme sitä vastuullisesti ja tehokkaasti tehdäksemme parempia päätöksiä ja helpottaaksemme asiakkaidemme arkea. Meillä data-, IT- ja digiosaajat eivät työskentele vain taustalla vaan läheisessä yhteistyössä liiketoimintojen kanssa tekemässä liiketoimintapäätöksiä.
K-ryhmällä on päivittäin 1,9 miljoonaa asiakaskokemusta kivijalassa ja verkossa. Yhteensä aktiivisia Plussa-asiakkaita on 3,3 miljoonaa. K:n ammattilaisten työn tulokset näkyvät ja ovat tuttuja lähes jokaiselle suomalaiselle sekä kasvavalle joukolle seitsemässä toimintamaassamme.
Kolme toimialaamme toimivat yhä saumattomammin yhteen: vain mielikuvitus on rajana kehitettäessä uusia palveluja siihen, miten syömme, liikumme ja asumme tulevaisuudessa. Näkymä asiakkaan arkeen on kattava: auton ostosta, remontin ja vapaa-ajan harrastusten kautta arjen ja juhlan ruokaostoksiin.
Digikehityksen, IT:n, data-analytiikan ja markkinoinnin työpaikkoja on tällä hetkellä K-ryhmässä Suomessa noin 500. Panostamme vahvasti digikehitykseen ja datan hyödyntämiseen, joten uusia kehittymismahdollisuuksia syntyy jatkuvasti. Meillä pääset haastamaan itsesi ammatillisesti ja kehittymään haluamaasi suuntaan. Suomen suurimpana ja yhtenä pohjoismaiden suurimpana vähittäiskaupan toimijana K-ryhmässä avautuu jatkuvasti uusia mahdollisuuksia ja urapolkuja myös K-ryhmän sisällä.
Digitaalisesti suuntautuneelle ja tulevaisuuteen katsovalle tekijälle on tarjolla lukemattomasti dataa ja mahdollisuuksia valjastaa luovuutensa ihmisten arjen parantamiseksi. Lisäksi olet osa uudistusmielistä kulttuuria, joka kannustaa kokeilemaan, erehtymään ja oppimaan. K-ryhmässä olet mukana edistämässä digitalisaatiota yhdessä maailman vastuullisimmista kaupan alan yrityksistä, jossa myös dataa käytetään eettisesti ja avoimesti.