Data-driven marketing planner K-ryhmään

Suomi: Helsinki, TOIMIHENKILÖ / Julkaistu 4.8.2022
Haku päättyy 15.8.2022
Oletko kiinnostunut digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä mahdollisuuksista kaupan alan edelläkävijän riveissä? Tehtävään valittavalla henkilöllä onkin nyt ainutlaatuinen tilaisuus syventyä asiakastiedon ja digimarkkinoinnin maailmaan. Tehtävässä pääset osaksi datalähtöisen digimarkkinoinnin tiimiä sekä saat mahdollisuuden kehittää tiedolla johdetun markkinoinnin tekemistä yli tiimirajojen.

Työnkuva:
Tehtävässä vastaat K-Market-ketjun datalähtöisen markkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta sekä kehittämisestä. Ydintehtäviisi kuuluu kohdennetun digimainonnan suunnittelu omiin sekä ostetun median kanaviin ja toimit tiiviinä osana sekä ketjumarkkinoinnin että digimarkkinoinnin tiimejä.

Sovellat sujuvasti asiakaspolun mukaista ajattelua mainonnan suunnitteluun ja sinulla on hyvä ymmärrys mediaostamisen kentästä kuin myös yrityksen omista kanavista. Sinulla on näkemystä ja osaamista datan hyödyntämisestä digitaalisen mainonnan suunnittelussa ja osaat tuottaa tästä myös ytimekkäitä johtopäätöksiä sidosryhmillesi. Osaat johtaa oman työsi lisäksi sujuvasti myös erilaisia verkostoja. Sinulla on hyvä ymmärrys markkinointiteknologian kentästä ja kyky hyödyntää sujuvasti erilaisia teknologisia kyvykkyyksiä osana digimarkkinoinnin suunnittelutyötä.

Etsimällämme henkilöllä on:
- Tehtävään soveltuva koulutus
- Aiempaa työkokemusta digimainonnan asiantuntijatehtävistä (kokemusta vähintään 2 vuotta)
- Hyvä ja kattava ymmärrystä digimarkkinoinnin kanavavalikosta – sinulla on työnäyttöjä somemainonnasta, ohjelmallisen ostamisen kampanjoista sekä yrityksen omien kanavien käytöstä osana kampanjasuunnittelua ja toteutusta
- Idearikas sekä asiakaslähtöinen ote suunnittelutyössä – sinulla on konkreettista kokemusta asiakaspolun mukaisesta markkinoinnista
- Hyvä ymmärrys markkinointiteknologian kentästä sekä tämän hyödyntämisestä digimarkkinoinnissa (esim. analytiikka, datanhallinta)
- Aikaisempaa ja vahvaa kokemusta eri markkinoinnin- ja mainonnanhallinnanjärjestelmistä kuten Facebook Business Manager, Smartly, Adform, Google Marketing Platform (DV360&Campaign Manager) sekä työlle oleellisista analytiikkatyökaluista, kuten Google Analytics yms.
- Kyky tuottaa insightia tärkeille sidosryhmille huomioiden liiketoiminnan tavoitteet sekä markkinoinnin KPI’t
- Kehittävä, kokeileva ja oma-aloitteinen työskentelyote sekä kyky toimia osana tiimiä 
- Kyky priorisoida työtehtäviä arjessa

Lähetä hakemuksesi viimeistään 15.8.2022 mennessä oheisen linkin kautta.

----------
K-ryhmässä voit rakentaa uran 45 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja kilpailuhenkiset K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.
Takaisin ylös