K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.4.2024 Mika Mäkilän ja Laura Kortesaari-Mäkilän kauppiasura alkaa 15.5. Savitaipaleen K-Marketissa.
- Vallitsevassa poikkeuksellisessa markkinaympäristössä K-RuokaPro-verkkokaupan kuluttaja-asiakasmyynti mahdollistaa Kesprolle liiketoiminnan säilyttämisen mahdollisimman normaalilla tasolla, kertoo Kespron johtaja Mika Halmesmäki.
- Meille on nyt ravintolatukkuna tärkeää olla valmiina palvelemaan foodservice-asiakkaitamme, kun koronaan liittyviä rajoituksia ravintoloiden ja kahviloiden osalta ryhdytään purkamaan, sanoo Halmesmäki.
Ravintolatason tuotteita kotikeittiöihin
- Kuluttaja-asiakkaat voivat ostaa ravintolatason elintarvikkeita kotikäyttöön, esimerkiksi useiden kilojenfoodservice-suurpakkauksia. Erityisesti kasvisruokien valmistukseen ja annosten viimeistelyyn löytyy erikoistuotteita. Myös teollisissa elintarvikkeissa ja pakasteissa tukun valikoima eroaa oleellisesti vähittäiskaupan valikoimasta, kertoo Halmesmäki.
- Näen verkkokaupan valikoiman palvelevan kuluttaja-asiakkaista erityisesti suurperheiden tarpeita, sanoo Halmesmäki.
K-RuokaPro on lanseerauksestaan vuodesta 2018 lähtien ollut foodservice-markkinoiden ainoa kaikille avoin tukkuverkkokauppa, johon ei ole vaadittu erillistä palveluun kirjautumista tai sopimusten tekemistä. Matala aloituskynnys on ollut tärkeää esimerkiksi aloittaville ravintola- ja kahvilayrittäjille.
Tukun ostoksista ei saa K-ryhmän kanta-asiakaskortin Plussa-pisteitä. Tilausten toimitusmaksu on 15 euroa.
K-RuokaPro osoitteessa:
https://k-ruokapro.fi