Vuosi lanseerauksesta - K-RuokaPro tukkuverkkokauppa kehitti teemakohtaiset ostoskorit kevään juhliin

Kespron pääkaupunkiseudulla toimiva tukkuverkkokauppa K-RuokaPro lanseerattiin hieman yli vuosi sitten. Palvelua kehitetään aktiivisisesti ja uutena ominaisuutena tukkuverkokauppa tarjoaa valmiita ostoskoreja ajankohtaisista teemoista.

Muiden tukkuliikkeiden verkkokaupoista erottautuvana tekijänä palveluun on kehitetty uusi ominaisuus, joka kerää asiakkaalle tuotteistukseltaan sesonginmukaiset ja valmiit ostoskorit eri teemoista. Valmiit ostoskorit tekevät ostoprosessista huomattavasti nopeampaa verrattuna aiempaan.

– Esimerkiksi vapputeemaista tarjoilua suunnittelevan kahvilayrittäjän ei tarvitse selata eri tuotekategorioita etsiäkseen vappuun liittyviä tuotteita, vaan hän pääsee heti valmiista ostoskorista valitsemaan haluamansa tuotteet ja määrät. Ominaisuutta ei ole käytössä vielä missään muussa tukkuverkkokaupassa, kertoo Digital Sales Manager Juho Anttila Kesprosta.

– Ylioppilasjuhlien ja kesähäiden lähestyessä näen varsinkin pitopalveluyrittäjien olevan kiinnostuneita teemaostoskoreista, koska se antaa nopean silmäyksen valmiiksi mietittyyn tarjoiluaihioon, jota voi muokata tarpeen mukaan, jatkaa Anttila.

– Uutuutena olemme koostaneet nousevan trendin high tea -teemaisen ostoskorin, jolloin parilla klikkauksella saa tilattua kaikki teeman elementit tarjoiluastioita myöten. Tälle uskon olevan kysyntää myös työpaikkojen virkistyspäiviä suunniteltaessa, visioi Anttila.

 

Kynnys tukkuasiointiin madaltuu

K-RuokaPro on lanseerauksestaan lähtien edelleen markkinoiden ensimmäinen tukkuverkkokauppa, joka on avoin kaikille: erillisiä palveluun kirjautumisia tai sopimuksia ei tarvita tilauksen tekemiseen. Matala aloituskynnys on tärkeää esimerkiksi yrittäjille, jotka eivät halua sitoutua heti liiketoiminnan aloituksessa tietyn tukun asiakkaaksi, mutta arvostavat suoratoimituksia liikepaikalleen.

K-RuokaPro sopii myös nopeaan täydennystilaamiseen kaikille toimijoille, sillä sen toimitus on mahdollista jo heti seuraavana aamuna tilauksen tekemisestä. Muihin tukkuverkkokauppoihin verrattuna uutta K-RuokaProssa on myös se, että hinnat ovat palvelussa avoimesti näkyvissä.

 

Tukku taskussa – K-ruokaPro lyhyesti

- HoReCa-asiakkaille suunnattu valikoima
- Noin 7000 tuotetta – valikoima päivittyy koko ajan
- Palvelu on optimoitu älypuhelinystävälliseksi – toimii ilman sovellusta
- Kaikille näkyvä ja avoin hinnoittelu
- Ketterä tilaaminen – ei asiakkuuslomakkeita, tukkukorttia, vakuuksia tai sopimuksia
- Verkkopalvelu ei vaadi rekisteröitymistä
- Ostosten maksaminen hoituu kortilla ja Yrityslaskulla
- Asiakaspalvelu päivystää arkisin 7.30–18.00 ja lauantaisin 8.30–15.30

K-RuokaPro osoitteessa: https://k-ruokapro.fi


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös