Startupit! Haluatteko mukaan rakentamaan 3,6 miljoonan K Plussa –asiakkaan tulevaisuutta?

Luoko startupisi ratkaisuja tulevaisuuden asiakasuskollisuuteen? Onko teillä näkemys, mistä muodostuu tulevaisuuden kanta-asiakkuus? Haluaisitteko mukaan suunnittelemaan ja rakentamaan 3,6 miljoonan K-ryhmän kanta-asiakkaan tulevaisuutta? Voisiko ratkaisunne tuoda uutta arvoa asiakkaillemme?

K-ryhmä etsii kumppanikseen parhaita startupeja rakentamaan yhdessä sekä K-ryhmän voittavaa asiakaskokemusta että asiakkaille aidosti arvokasta kanta-asiakasohjelmaa. Startupeille K-ryhmä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden olla osa miljoonien ihmisten jokapäiväistä arkea. Kaupanalan edelläkävijänä K-ryhmä kohtaa päivittäin 1,5 miljoonaa asiakasta päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa.

K-ryhmässä uskotaan, että parempaa asiakaskokemusta rakennetaan teoilla, ei vain sanoilla. Se tarkoittaa myös sitä, että tulevaisuuden kanta-asiakkuuden luominen vaatii konkreettisia tekoja. K-ryhmässä uskotaan myös, että toimivimmat innovaatiot syntyvät yhteistyössä. Siksi K-ryhmä haluaakin rakentaa tiiviitä liiketoimintaan perustuvia kumppanuuksia parhaiden startupien kanssa.

Jotta K-ryhmä löytäisi parhaat kumppanit, se järjestää Helsingissä viiden päivän mittaisen Future Loyalty Challengen eri puolilta maailmaa tuleville startupeille 24.–28.9.2018.

Kiinnostuitko? Tämän linkin takaa voit jättää hakemuksesi ja löydät lisää tietoa.

 

Lisätietoja:

Future Loyalty Challenge:sta

Joonas Lyytikäinen, Start up Analyst, Avanto Ventures, joonas.lyytikainen@avantoventures.com, +358 40 774 3936

Eljas Linna, Venture Builder, Avanto Ventures, eljas@avantoventures.com, + 358 40 730 9052

 

Keskosta, K-ryhmästä ja K Plussasta

Harri Nieminen, Lead Service Designer, Kesko, harri.nieminen@kesko.fi, +358 40 354 7357

Sara Kinnunen, Project Specialist, Design, Kesko, sara.kinnunen@kesko.fi, +358 50 517 5524

#KLoyalty

Takaisin ylös