Koulureppujen suurin sesonki on nyt käynnissä K-Citymarketeissa

Myyntipiikin ajankohta riippuu paikallisesti kunkin alueen koulujen aloitusajankohdista. K-Citymarketien reppujen valikoima vaihtelee hieman kaupasta riippuen. Sesonkiaikana tarjolla on noin 75–90 erilaisen repun valikoima.

– Koulunaloitukseen liittyvät perinteet ovat tärkeitä monille perheille. Uuden koulurepun osto on etenkin koulutiensä aloittavalle ekaluokkalaiselle jännittävä ja ikimuistoinen hetki. Meistä on tärkeää, että K-Citymarketin valikoimista löytyy juuri mieleinen reppu, koulurepuista vastaava valikoimapäällikkö Tuula Greus sanoo.

Suosikkihahmoja Frozen, Ryhmä Hau, Lego ja Star Wars

Televisiosta ja elokuvista tutut hahmot ovat aina suosittuja repuissa. Tänä syksynä pienempien koululaisten selässä näkyvät edelleen muun muassa Frozen, Ryhmä Hau, Star Wars ja Lego. Merkkireppujen kysyntä on kova ja niitä löytyy K-Citymarketin valikoimista laajasti. Isommille koululaisille tarjolla on suositut sporttiset merkit kuten Adidas, Nike, Under Armour ja Puma. Uutuuksia tänä syksynä K-Citymarketeissa ovat esimerkiksi The Pack Society, Eastpak ja CAT.

Reppujen ja treenilaukkujen rinnalle ovat nousseet myös olkalaukut, varsinkin shopperit, joita pidetään reppujen sijasta. Jumppapussien suosio on kasvanut erityisesti nuorison keskuudessa.

– Vielä vuonna 2015 jumppapusseja ei juurikaan myyty, mutta tänä vuonna jumppapusseilla on jo noin 10 prosentin myynninosuus kaikista repuista, valikoimapäällikkö Tuula Greus kertoo.

Työmatkalaisille ja opiskelijoille löytyy valikoimista myös reppuja ja laukkuja, joissa muun muassa läppäri kulkee mukavasti mukana.

K-Citymarketeista löytyy kaikki tarvittava koulutielle. Laajat koulutarvikkeiden valikoimat kattavat kaiken repuista penaaleihin ja kynistä vihkoihin. Lapsiperheiden onkin kätevää tehdä koulutarvikeostokset ruokaostosten yhteydessä.

Valikoimapäällikkö Tuula Greus, puh. 050 306 4244

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä