Intersport uudistaa ketjunsa kaikki kaupat

INTERSPORT FINLAND OY LEHDISTÖTIEDOTE 06.04.2011 KLO 10.00 1(1)

 

Intersport Mikonkatu Helsingissä avataan torstaina 7.4. täysin uudistettuna. Myymälästä on tehty Suomen ensimmäinen uuden Intersportin kansainvälisen SPORT TO THE PEOPLE -myymäläkonseptin mukainen pilottikauppa. Saatujen kokemusten myötä myymäläuudistus jalkautetaan ketjun kaikkiin kauppoihin.

 

Tämän päivän erikoisurheilukaupan asiakkaat panostavat monipuoliseen harrastamiseen, yhdessäoloon, terveysliikuntaan ja hyvinvointiin. Sopeutuakseen tähän muutokseen ja tuodakseen urheilun kaikkien ulottuville, Intersportin uusi brändikonsepti, SPORT TO THE PEOPLE, laajenee nyt myös kauppojen uudistamiseen. Ensimmäisenä uuden ilmeen saa torstaina 7.4. jo klo 8 avattava Intersport Mikonkatu Helsingissä, jonka julkisivukin on nyt uudistettu.

 

"Intersport-myymälöissä asiakasta autetaan ja opastetaan nauttimaan valitsemastaan lajista. Tarjoamme tavara-alan parasta palvelua ja parhaita tuotteita kaikille asiakkaille harrastamisen tasosta riippumatta. Kaikki urheilu ei ole suorituskeskeistä, vaan ihmiset haluavat liikkumalla harrastaa monipuolisesti, kohentaa kuntoaan, parantaa terveyttään ja voida hyvin", Intersport Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha Nurminen sanoo.

 

"Liikkuminen kuuluu kaikille ja kaikenikäisille, tehtävämme ei ole pelkästään myydä urheiluvälineitä, vaan myös aktivoida ja opastaa ihmisiä harrastusten pariin", hän summaa.

 

Uuden brändikonseptin avulla varmistetaan Intersportin näkyvyys asiakkaille samanlaisena Suomessa ja kaikkialla maailmassa niin ketju- kuin kauppakohtaisestikin. Myös printti- ja verkkomarkkinointi sekä myymälämainosmateriaali on täysin uudistettu.

 

Lajikokonaisuudet helpottavat asioimista

 

"Intersport-kauppojen visuaalinen ilme muuttuu huomattavasti. Myymälässä asioiminen on lajikokonaisuuksien ansiosta entistä selkeämpää. Esimerkiksi juoksuosastolta asiakas löytää kaiken juoksuharrastuksessa tarvitsemansa. Juoksuosastolle tulee myös opastava kosketusnäyttö, jonka avulla asiakkaan on entistä helpompi löytää itselleen sopivat juoksukengät. Myymälän uusi värimaailma, uudet kalusteet, tuoteryhmäopasteet ja uusittu valaistus helpottavat asioimista", Intersport Finland Oy:n kenttäpäällikkö Markku Heinonen kertoo.

 

Myös tuote- ja lajikuvat, hintamerkinnät, typografia ja logojen käyttö näkyvät asiakkaille uudella raikkaalla tavalla.

 

Kuvia Intersportin konseptiuudistuksesta on ladattavissa 7.4. alkaen osoitteesta www.kesko.fi/fi/Media/Aineistopankki/.

 

Lisätietoja
Juha Nurminen, toimitusjohtaja, Intersport Finland Oy, 050 525 3847
Markku Heinonen, kenttäpäällikkö, Intersport Finland Oy, 0500 357 049

 

Intersport International IIC on kansallisista yhtiöistä muodostuva kansainvälinen urheilukaupan markkinointiketju, joka on perustettu vuonna 1968. Intersportin pääkonttori sijaitsee Bernissä Sveitsissä. Intersport-kauppoja on yli 5 500 yhteensä 39 maassa. Kesko-konserniin kuuluva Intersport Finland Oy on yhtiön osakas ja se omistaa Intersport- ja Budget Sport -lisenssit maassamme.Suomessa on 54 Intersport-kauppaa, ja Intersport Finland Oy on urheilukaupan selvä markkinajohtaja. 

 

Takaisin ylös