Uutiset ja tiedotteet

Tarkenna aihe


670 uutista ja tiedotetta

Marraskuu 2021

K-Kalapolut-yhteistyö paransi uhanalaisten vaelluskalojen elinoloja – kaloille avattiin 100 kilometriä uutta elinympäristöä

Ympäristöjärjestö WWF:n ja K-ryhmän viisivuotinen yhteistyö Suomen uhanalaisten vaelluskalojen hyväksi onnistui yli odotusten. Kummallekin osapuolelle uudenlaisen yhteistyön aikana virtavesistä avattiin lähes 30 estettä, jotka aiemmin pysäyttivät uhanalaisten vaelluskalojen matkan lisääntymisalueille. Kaloille vapautui 100 kilometriä esteetöntä elinympäristöä.

Vastuullisuus, Yritys, Media

25.11.2021 08.03

Espoon Neste K Olarin kauppiaiksi Milla Hiltunen ja Aki Savolainen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.11.2021 Milla Hiltunen ja Aki Savolainen aloittavat Espoon Neste K Olarin kauppiaina 19.12.2021.

Media, Etelä-Suomi

24.11.2021 09.00

Ysit töihin -toiminnassa mukana olevista nuorista 59 % työllistyi kesällä 2021 – työllistyneiden nuorten määrä nousi 15 % viime vuodesta

4H:n Ysit töihin -toimintaa toteutetaan jo 90 kunnan alueella. Toiminnan tavoitteena on, että jokainen yhdeksäsluokan päättävä nuori saisi kesätöitä. 4H ja K-ryhmä ovat tehneet yhteistyötä tämän unelman saavuttamiseksi.

Työpaikat

19.11.2021 09.42

K-ryhmä mukana Hyvä joulumieli -keräyksessä

K-ryhmä on jälleen mukana tukemassa 19.11.2021 käynnistyvää Hyvä Joulumieli -keräystä. Keräyksen avulla yhä useammalla Suomessa asuvalla lapsiperheellä on mahdollisuus nauttia joulupöydän antimista.

Vastuullisuus, Yritys, Media

19.11.2021 09.11

Keskon kotisivut arvioitiin Suomen toiseksi parhaiksi

Keskon kotisivut osoitteessa www.kesko.fi on arvioitu Suomen toiseksi parhaaksi yrityssivustoksi. Ykköspaikalle arvioinnissa ylsi Wärtsilä ja kolmossijalle Fortum. Selvityksessä oli mukana 50 suomalaista pörssiyhtiötä.

Sijoittaja, Yritys, Media

18.11.2021 10.28

Espoon K-Supermarket Auroran kauppiaaksi Mirko Antikainen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.11.2021 Espoon Järvenperän K-Supermarket Auroran kauppiaana aloittaa helmikuussa 2022 Mirko Antikainen.

Media, Etelä-Suomi

18.11.2021 09.00

Ravintolaan palaavat kuluttajat kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperän läpinäkyvyydestä

Suomalaisista 69 prosentille vastuullisuudella on merkitystä valittaessa ravintolaa. Vastuullisuusteemoista tärkeimpinä pidetään raaka-aineiden hankinnan läpinäkyvyyttä, henkilökunnan sosiaaliseen hyvinvointiin sekä kierrätykseen liittyviä näkökohtia, selviää Kespron teettämästä Suomalaisten odotukset ravintoloiden vastuullisuudelta ‑kyselytutkimuksesta.*

Vastuullisuus, Media

18.11.2021 08.30

K-Citymarket Kajaani uudistui – elintarvikevalikoima kasvanut merkittävästi

Uudistustyöt K-Citymarket Kajaanissa ovat valmistuneet. Liiketilojen kokonaisuudistuksen myötä kauppa ja sen tekniikka on uusittu lattiasta kattoon ja valikoimat ovat kasvaneet. Tarjolle on tullut vaativampaankin makuun sopivia uutuuksia, kuten Luckiefun’s-susheja ja Fazerin artesaanileipiä. Myös kaupan ekologisuuteen ja energiatehokkuuteen on uudistuksen yhteydessä panostettu, kun talotekniikkaa uudistettiin.

Itä- ja Keski-Suomi, Media

18.11.2021 08.00

Takaisin ylös