Uutiset ja tiedotteet

Tarkenna aihe


115 uutista ja tiedotetta

Toukokuu 2019

K-ryhmä siirtyy myymään vain sertifioitua kaakaota sisältäviä Pirkka-suklaita ja -kaakaota

K-ryhmä hyväksyy jatkossa Pirkka, K-Menu ja Menu -tuotesarjoihin vain 100-prosenttisesti kestävää alkuperää olevia kaakaota ja suklaita.

Vastuullisuus, Asiakas, Sijoittaja, Media

23.05.2019 11:00

K-Kalapolut-kausi käyntiin - Kirkkonummella kunnostettiin puroa uhanalaisille vaelluskaloille sopivaksi

Kirkkonummella kunnostettiin 21.5. talkoovoimin Hirsala Golfin alueen läpi virtaavaa puroa. Tavoitteena on saada erittäin uhanalaisille meritaimenille lisää elin- ja lisääntymisalueita.

Vastuullisuus, Asiakas, Työpaikat, Media, Etelä-Suomi

22.05.2019 15:02

K-ryhmä selvitti: Näin grillikesä etenee

Monen kesän grillaussesonkiin kuuluvan tuotteen myynti kasvaa toukokuussa ja on huipussaan kesäkuussa. Heinäkuussa suomalaisten grillausinto tasaantuu alkukesän kuukausiin verrattuna. Hittituotteita grillikauteen ovat erilaiset kasvikset, kala ja äyriäiset, luulliset lihat ja raakamakkarat. Grillien käytön monipuolistuminen näkyy tarvikkeiden suosion kasvuna.

Vastuullisuus, Asiakas, Työpaikat, Yritys, Media

14.05.2019 09:00

K-Citymarket Järvenpäästä raportti arvostettuun kansainväliseen kaupan alan palveluun

Arvostettu kansainvälinen ruokakauppa-alan tutkimus- ja asiantuntijaorganisaatio IGD on julkaissut verkkopalvelussaan raportin vierailustaan Järvenpään K-Citymarketiin. IGD on kaupan alan tutkimus- ja asiantuntijaorganisaatio Iso-Britanniasta, joka vierailee vuosittain noin 1000 kaupassa ympäri maailmaa. He tekevät osasta vierailukaupoista kauppakierrosraportin, jossa arvioidaan kauppa. K-Citymarket Järvenpäätä koskevassa raportissa nostetaan esiin muun muassa tuoretuotteet, korkealaatuiset ravintolakonseptit ja sushi, sekä panostus yksityiskohtiin kauppias Markku Hautalan johdolla.

Asiakas, Työpaikat, Media, Etelä-Suomi

10.05.2019 10:24

Oivallus aamiaispöydässä: K-kauppiaat nostivat suomalaisen ruoan esiin

Joskus parhaat ideat syntyvät aamiaispöydässä. K-Market Merikarvian kauppiaat Janne ja Linda Vuollo saivat oivalluksen ja päättivät helpottaa kotimaisten tuotteiden löytämistä kaupan hyllyiltä. Katso alempaa video kauppiaiden pienestä suuresta teosta.

Vastuullisuus, Asiakas, Media, Lounais-Suomi

09.05.2019 15:45

Tuuletuksia, musiikkia, kavereita kentän laidalla - Koripalloliiton ja K-ryhmän yhteistyö jatkuu vahvana

Lasten liikuttamiseen keskittyvässä yhteistyössä alakoululaisille järjestetään katukoristapahtumia ympäri Suomen. Pirkka Street Basket -nimellä kulkeva kiertue starttaa jälleen perjantaina 3.5. Helsingistä ja ulottuu tänä keväänä Kemijärvelle saakka − pohjoisemmaksi kuin koskaan aiemmin. Yhteensä koko yhteistyössä on liikutettu jo 66 000 lasta.

Vastuullisuus, Asiakas, Työpaikat, Yritys, Media

03.05.2019 07:09

Huhtikuu 2019

Vuosi lanseerauksesta - Kespron tukkuverkkokauppa kehitti teemakohtaiset ostoskorit

Kespron pääkaupunkiseudulla toimiva tukkuverkkokauppa K-RuokaPro lanseerattiin hieman yli vuosi sitten. Palvelua kehitetään aktiivisisesti ja uutena ominaisuutena tukkuverkokauppa tarjoaa valmiita ostoskoreja ajankohtaisista teemoista.

Asiakas, Media

26.04.2019 14:16

K-Citymarket Turku Kupittaa uudistuu kymmenellä tavalla - kauppa auki 3.5.2019 lähtien 24 h

K-Citymarket Turku Kupittaa lisää kevään aikana palveluja. Kaupassa tehdään kymmenen asiakkaille tärkeää uudistusta, joista suurin on, että kauppa on 3.5.2019 aamusta lähtien auki ympäri vuorokauden.

Asiakas, Media, Lounais-Suomi , Länsi-Suomi

26.04.2019 12:20

Mywear-vaatteiden vastuullisuutta edistetään määrätietoisilla teoilla

Mietitkö vaateostoksia tehdessäsi, voiko kaukomailla valmistettujen vaatteiden vastuullisuuteen luottaa? Toimitusketjun vastuullisuuden varmentaminen on K-ryhmälle tärkeää, ja sen eteen tehdään paljon töitä. Koska globaali vaatevalmistus on siirtynyt paljolti Aasiaan, kiinnitetään paikallisten tehtaiden työolojen parantamiseen erityistä huomiota.

Vastuullisuus, Asiakas, Media

16.04.2019 12:46

Suomi syö yrttejä etenkin pääsiäisenä – Tuoreen rosmariinin myynti moninkertaistuu

Suomalaiset ovat yhä kiinnostuneempia yrteistä ja sekä syövät että kasvattavat niitä ahkerasti. Yrttien osalta erityisen tärkeä sesonki on pääsiäinen. Tärkeimpänä yrttisesonkina perinteiset suosikit tilli ja persilja väistyvät ja erityisesti rosmariinin, timjamin, mintun ja basilikan kysyntä kasvaa.

Vastuullisuus, Asiakas, Työpaikat, Yritys, Media

10.04.2019 11:00

Takaisin ylös