K-brändi on Keskolle erityinen suojelukohde. Kesko rakentaa brändiään ennen kaikkea arvonsa, visionsa ja missionsa pohjalta. Kesko edellyttää, etteivät sen yhteistyökumppanit menettele tavalla, joka voisi vaarantaa Keskon brändiarvon.
Keskon yhteistyökumppanina en koskaan toimi tavalla, joka voisi vahingoittaa Keskon mainetta tai kilpailukykyä. Sosiaalisessa mediassa noudatan samoja periaatteita kuin muussakin viestinnässä ja kanssakäymisessä liittyen tietojen luottamuksellisuuteen sekä oikeellisuuteen.
Olet juuri saanut ison tilauksen Keskolta ja haluaisit mainostaa Keskon kanssa tekemäänne yhteistyötä laittamalla K-logon internet-sivuillenne. Miten toimit?
Ymmärrän, että K-logon käyttö edellyttää Keskon suostumusta. Olen yhteydessä Kesko-yhteyshenkilööni saadakseni luvan, enkä laita K-logoa internet-sivuillemme, jos en ole saanut siihen etukäteen lupaa.