K-citymarket Kupittaa on Suomen paras K-citymarket

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 23.11.2015 KLO 10.00

Vuoden 2015 Suomen parhaaksi K-citymarketiksi on valittu K-citymarket Kupittaa Turussa.

Valtakunnan paras K-citymarket julkistettiin keskiviikkona 18. marraskuuta Helsingissä. K-kauppiaana K-citymarket Kupittaalla toimii Hannu Aaltonen. Hannu on toisen polven kauppias Kupittaalla.

Paras K-citymarket valitaan vuosittain. Valinnan tehnyt raati painotti valinnoissaan kaupan erinomaista asiakastyytyväisyyttä, kaupungin laajinta valikoimaa ja paikallisten tuotteiden näkyvyyttä (LOCAL) myymälässä.

Kupittaan K-citymarket on oiva osoitus siitä, että kauppias henkilökuntineen on tehnyt puhuttelevia ratkaisuja asiakkaille tärkeistä asioista. Lähiruoan kysyntä on kasvussa. Kupittaalla lähiruokatuottajien tarinat kerrotaan asiakkaille puhuttelevalla tavalla. Henkilökunnan hyvä fiilis ja sitoutuminen näkyvät asiakkaille joka päivä, kertoo K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio.

K-citymarket Kupittaan kauppias iloitsee kauppansa saamasta tunnustuksesta. Kaupan liikeidea on rakennettu asiakaslähtöisesti neljän keskeisen valinnan ympärille:

Olemme keskittyneet rakentamaan kaupungin laajimman valikoiman. Pyrimme aina ratkaisemaan asiakkaan toiveet. Keskitymme paikallisuuteen, ja meillä lähialueen tuottajat saavat tuotteensa kaupan hyllylle. Lisäksi panostamme hyvään fiilikseen kaupassa, kertoo kauppias Hannu Aaltonen.

Kauppiaan mukaan parhaan K-citymarketin voitto saatiin aikaan yhteistyöllä oman henkilökunnan kanssa. Viimeiset pari vuotta kaupassa on tehty töitä systemaattisesti ja lisäksi on keskitytty osastovastaavien osaamisen kehittämiseen.

Kaupassamme työskentelee unelmatiimi iloisia kaupan ammattilaisia. Meidän ruoka-ammattilaisiltamme asiakkaat saavat vinkkejä ja ideoita ruoanlaittoon ja järjestämme joka viikko useita maistatuksia. Trenditietoisinkin asiakas löytää meiltä tarvitsemansa tuotteet, Tervetuloa katsomaan esimerkiksi Suomen upeinta chilivalikoimaamme, toivottaa Aaltonen.

K-kauppias Hannu Aaltonen puh. 0400 522 757, hannu.aaltonen@citymarket.fi
K-citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio, puh. 010 5322 125, johanna.kontio@kesko.fi

K-citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi. K - Jotta kaupassa olisi kiva käydä