Aluetiedote, Pirkanmaa

Tapio Vierikka Tampereen K-supermarket Villilän kauppiaaksi

Tampereen Villilään avataan uusi K-supermarket marras-joulukuun taitteessa. Uuden, tavallista paremman ruokakaupan kauppias on Tapio Vierikka. Puoliso Anu Heinonen on myös tulossa kaupan liiketoimintaan mukaan. Kaupan markkinointinimi on K-supermarket Villilä ja se työllistää reilut kymmenen työntekijää kauppiaspariskunnan lisäksi.

Kauppiaspariskunnalla on reilusti kokemusta kaupan alalta. Tapio Vierikka on peruskoulutukseltaan yo-laskentamerkonomi. Lisäksi hän on opiskellut avoimessa yliopistossa markkinointia ja yritysjuridiikkaa. Puoliso Anu Heinonen on puolestaan vaatetusalan teknikko. Suoritettuna on myös kaupan esimiestutkinto sekä opiskeluja ja avoimessa yliopistossa markkinoinnin ja hallintotieteiden parissa.  Kauppiaskokemusta Kangasalla asuvalla pariskunnalla on viiden vuoden ajalta.

Uuden K-supermarket Villilän kauppiaiden vapaa-aika kuluu mm. luonnossa liikkuen. Metsätyöt, metsästys ja kalastus ovat kaikki mieluisia harrastuksia, samoin moottoripyöräily.  Anu on lisäksi ahkera käsitöiden tekijä. Marjat ja sienet sekä riista- ja kalasaaliit päätyvät kotikokkailua harrastavan kauppiaspariskunnan omaan ruokapöytään.

Lähiruoka tulee olemaan hyvin esillä valikoimissa

- Otamme innolla uuden ruokakaupan haasteen vastaan. Hyvä asiakaspalvelu ja siisti kauppakunto ovat meille kunnia-asioita. Tavoitteenamme on olla alueen paras ruokakauppa, josta asiakkaamme saavat laajat valikoimat ja parhaan palvelun.

- Lähiruoka-ajattelu on myös lähellä sydäntämme. Tulemme suosimaan lähiruokaa ja toivommekin, että paikalliset tavarantoimittajat tulevat ottamaan meihin yhteyttä. Samoin kuuntelemme tarkasti asiakkaidemme toiveet valikoimia muokatessamme, kertovat suunnitelmistaan Villilän K-supermarketin kauppiaat, Tapio Vierikka ja Anu Heinonen.

Lisätiedot: Tapio Vierikka ja Anu Heinonen, K-supermarket Villilä, puh. 040 556 8710.

K-supermarket

K-supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, joissa on laajat ja monipuoliset tuoretuotevalikoimat. Ketjun myymälät on suunniteltu siten, että asiointi niissä on helppoa ja miellyttävää. K-supermarketien ruokaosaaminen on vahvaa ja asiakkaita palvelee yli 160 koulutettua Ruokamestaria. Ruokamestarit ovat liha- ja kalatuotteiden asiantuntijoita, jotka antavat asiakkaille tarvittaessa neuvoja ja vinkkejä niin arjen kuin juhlankin ruoanvalmistukseen. K-supermarket-ketjuun kuuluu jo yli 200 kauppaa. Kaikki K-supermarketit ovat K-ympäristökauppoja. www.k-supermarket.fi

Kesko

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.