Aluetiedote, Pirkanmaa

Juuso Mustonen Tampereen K-market Peltolammille

Kristiina Kanervon siirtyessä Lempäälän K-supermarket Kuljun Kartanon kauppiaaksi aloittaa Tampereen Peltolammin K-marketin K-kauppiaana Juuso Mustonen 25.10.2011. Peltolammille Juuso siirtyy samaisesta Lempäälän K-supemarketista, jossa hän suorittanut Ruokakeskon Kauppiasvalmennukseen liittyvää kauppaharjoittelua Marko Laaksosen ohjauksessa.

K-ryhmä on tullut tutuksi Juuso Mustoselle jo nuoresta pitäen. Hänen ensimmäinen työpaikkansa oli Lielahden K-rauta vuonna 1994. Rautakaupan työt varastomiehestä Yrityspalvelun osastopäälliköksi tulivat tutuiksi vuosien varrella. Lielahden K-raudasta Mustonen siirtyi Kassatiedolle aluemyyntipäällikön tehtäviin vuonna 2003. Kolme vuotta myöhemmin tulevan kauppiaan tie vei Valaisinliike Tamlan palvelukseen. Juuso eteni myyntipäälliköstä yrityksen toimitusjohtajaksi saakka.

Veri veti kuitenkin takaisin K-ryhmään. Yrittäjyyttä jo nuoresta pojasta tavoitteenaan pitänyt Juuso hakeutui vuonna 2010 Ruokakeskon Kauppiasvalmennukseen. Kauppiasvalmennuksen harjoittelupaikkakin löytyi nopeasti Lempäälän K-supermarket Kuljun Kartanosta. Nyt valmennus ja samalla suoritettava yrittäjän ammattitutkinto ovat päätösjuhlia vaille valmiita.

Mustosen kauppiasperheeseen kuuluvat myös vaimo Jasmine ja neljän kuukauden ikäinen Eelis-poika. Tällä hetkellä Jasmine hoitaa kotona Eelistä ja palaa aikanaan omaan koulukuraattorin työhönsä.

K-market Peltolammin henkilökunta siirtyy uuden kauppiasyrittäjän palvelukseen niin sanottuina vanhoina työntekijöinä. Lähikauppa palvelee asiakkaitaan arkisin klo 8 - 21, lauantaisin klo 9 - 21 sekä sunnuntaisin klo 11 - 21.

Lisätiedot: Juuso Mustonen, puh. 040 556 8586.

K-market
K-market on laadukas ja luotettava ruokakauppa lähellä asiakasta. K-marketeista asiakas saa hyvien perusvalikoimien lisäksi lämpimän lähileivän, laadukkaat hedelmät ja vihannekset, monipuoliset valmisruokavaihtoehdot sekä parhaat lähipalvelut. K-market-kauppoja on myös monien liikenne- ja matka-asemien yhteydessä. Asiakaslupaus on "Kauppias hoitaa homman". Ketjuun kuuluu noin 450 kauppaa.
www.k-market.com

Kesko
Kesko (
www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.