Aluetiedote

K-citymarket Heinola uudistaa kahvilatoimintaansa

K-citymarket Heinola tarjoaa asiakkailleen jatkossakin mahdollisuuden ostosreissun lomassa pidettyyn kahvitaukoon. Kahvilatoiminta tapahtuu jatkossa itsepalvelu-periaatteella, sillä kahvilan pito kaupassa ei ole  tällä hetkellä kannattavaa.
- Haluamme kuitenkin myös jatkossa  tarjota kaupan asiakkaille mahdollisuuden istahtaa kahvikupposelle kauppareissun aikana. Kahvilapalvelujen tarjoaminen on erittäin tärkeä palvelu asiakkaille, vaikkei kyseessä olekaan kaupan ydinliiketoiminta, kertoo K-citymarket Heinolan kauppias Risto Veijanen.
- Osa asiakkaista toivoo, että he voivat pitää pienen kahvitauon ostosten teon lomassa. Kahvila toimii myös kohtauspaikkana, jossa on mukava vaihtaa kuulumisia tuttujen kanssa.

Uudistettu kahvilatoiminta aloitetaan kaupassa viikolla 10. Kahvilan valikoimasta löytyy jatkossa eurolla kahvi sekä päivän pulla.
- Jatkossa asiakas maksaa ostoksensa kahvinkeittimessä olevaan kassalippaaseen. Pullat tarjoillaan asiakkalle kahvinkeittimen vieressä olevasta tarjoiluastiasta. Kahvilan alueelta löytyy edelleen pöytiä ja tuoleja, joissa voi rauhassa huilia ostosreissun aikana, Veijanen kertoo.

K-kauppias Risto Veijanen, K-citymarket Heinola p. 040 737 5069

K-citymarket on hypermarket. Se tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat ruokaa sekä päivittäis- ja käyttötavaroita. K-citymarketin edullinen hintataso, jatkuvasti uudistuvat ja paikalliset valikoimat vahvistavat asiakaslupausta, joka on "Kaupan päälle hyvä mieli". Kaikissa K-citymarketeissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi