Aluetiedote, Kaakkois-Suomi

K-market Ruokamylly uudistuu ja kasvaa K-supermarketiksi Myllykoskella

Kouvolan Myllykoskella sijaitseva K-market Ruokamylly uudistetaan vuoden vaihteen jälkeen K-supermarketiksi.  Myyntipinta-ala kasvaa 1 000 neliöön, jonka ansiosta kaupan valikoimat kasvavat. Myös kaupan sisätilat uudistetaan perusteellisesti. Kauppa on remontin vuoksi suljettuna vuoden vaihteesta lähtien noin kuuden viikon ajan.

Myllykosken K-market Ruokamyllyn valikoimat kasvavat ja monipuolistuvat tammikuussa 2012 aloitettavan remontin myötä. Kaupan noin 1 500 neliön tilat järjestellään uudelleen ja myyntiala kasvaa järjestelyjen ansiosta 1 000 neliöön. Lisätilan ansiosta kaupan valikoimaan saadaan runsaasti uusia tuotteita sekä elintarvike- että käyttötavarapuolelle.
- Remontin avulla saamme kaivattua lisätilaa muun muassa palvelutiskillemme. Liha-, kala- ja grillituotteiden valikoima kasvaa entistä runsaammaksi, lupaa kauppias Ville Meronen.
- Uutena palveluna kauppaan tulee Veikkauksen palvelut.

Uudistetun K-ruokakaupan avajaisia vietetään talvella 2012. Kaupan sisätilojen remontin  jälkeen myöhemmin keväällä uudistetaan myös kaupan julkisivu. Hankkeen kokonaisinvestoinnin määrä on noin 1,0 miljoona euroa.
Kaupan remontissa kiinnitetään erityistä huomiota energiatehokkuuteen. Uuteen K-supermarkettiin tulee muun muassa kannelliset kylmäkalusteet, joiden avulla voidaan säästää huomattavasti energiaa.

Uudistuksen myötä K-market Ruokamylly siirtyy K-supermarket-ketjuun.
– K-supermarketin kilpailuetuja ovat vahva ruokaosaaminen, asioinnin helppous, laajat ja monipuoliset tuoretuotevalikoimat sekä edullinen hintataso. Näiden reseptien avulla haluamme tarjota myös Myllykosken alueen kuluttajille mahdollisuuden asioida lähellä kotia entistä laadukkaammassa ja monipuolisemmassa ruokakaupassa, kertoo Keskon Kaakkois-Suomen aluejohtaja Timo Heikkilä.

K-market Ruokamyllyssä työskentelee kauppiaan lisäksi 14 työntekijää.
- Kaupan henkilökuntaa koulutetaan remontin aikana K-supermarketin ketjukonseptiin, kertoo Ville Meronen kertoo.

Kauppias Ville Meronen, (05) 325 5356
Aluejohtaja Kesko Kaakkois-Suomi Timo Heikkilä 0500 496 170

K-supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, joissa on laajat ja monipuoliset tuoretuotevalikoimat. Ketjun myymälät on suunniteltu siten, että asiointi niissä on helppoa ja miellyttävää. K-supermarketien ruokaosaaminen on vahvaa ja asiakkaita palvelee yli 160 koulutettua Ruokamestaria. Ruokamestarit ovat liha- ja kalatuotteiden asiantuntijoita, jotka antavat asiakkaille tarvittaessa neuvoja ja vinkkejä niin arjen kuin juhlankin ruoanvalmistukseen. K-supermarket-ketjuun kuuluu jo yli 200 kauppaa. Kaikki K-supermarketit ovat K-ympäristökauppoja.
www.k-supermarket.fi