Aluetiedote

Joutsan uuteen K-supermarketiin tulevat K-kauppiaiksi Timo Taskila ja Enni Soininen

Timo Taskila (46) ja Enni Soininen (49) tulevat Sonkajärveltä Pohjois-Savosta uuden K-supermarket Joutsan K-kauppiasyrittäjiksi. Sonkajärvellä he toimivat K-market Sonka-Aitan kauppiaina.

Nykyiset K-kauppiaat Eija ja Heikki Hermaala jäävät viettämään eläkepäiviä, mutta lupaavat pysyä edelleen joutsalaisina. Hermaalat ovat tehneet 22 vuoden pituisen K-kauppiasuran ja kaupan työssä on vierähtänyt melkein 30 vuotta.

Timo Taskila on koulutukseltaan puutalousinsinööri ja hän on toiminut yrittäjänä yli 10 vuotta. Ruokakeskon Päivittäistavarakaupan suuryksikkövalmennuksen Timo suoritti jo ennen K-kauppiasuraansa. Enni Soininen on koulutukseltaan tradenomi ja ennen kauppiasuraa hän työskenteli Joensuussa K-supermarketissa yli 20 vuotta. K-kauppiasuransa Timo ja Enni aloittivat Sonkajärvellä K-marketissa kaksi vuotta sitten keväällä.

Timo ja Enni ryhtyvät etsimään itselleen ja Veeti-koiralle kotia Joutsasta. Yhteisinä harrastuksina heillä on eränkäynti ja ulkoilu. Lisäksi Timon intohimo ruuanlaittoon on korostunut kauppiasuran myötä ja hän toivoo sen myös välittyvän asiakkailleen. "Haluamme tarjota myös asiakkaillemme uusia ajatuksia ja innostusta ruuanlaittoon. Uuden "Tavallista paremman ruokakaupan" myötä pystymme vieläkin paremmin panostamaan tähän", Timo iloitsee. "Aloitamme työmme Joutsassa syksyllä ja luotsaamme Ennin kanssa nykyisen K-supermarketin uusiin tiloihin. Ammattitaitoinen henkilökunta jatkaa palveluksessamme vanhoina työntekijöinä".

"Joutsa on meille entuudestaan tuttu ja mieluinen paikkakunta. Ystäviämme ja sukulaisiamme asuu lähiseuduilla ja olemme vierailleet paikkakunnalla useasti", Timo kertoo.

Lisätietoja: K-kauppias Timo Taskila puh. 040 762 9071

Kuva Timo Taskilasta ja Enni Soinisesta on ladattavissa osoitteesta: www.kesko.fi/aineistopankki osiosta Ajankohtaista

K-supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, joissa on laajat ja monipuoliset tuoretuotevalikoimat. Ketjun myymälät on suunniteltu siten, että asiointi niissä on helppoa ja miellyttävää. K-supermarketien ruokaosaaminen on vahvaa ja asiakkaita palvelee yli 160 koulutettua Ruokamestaria. Ruokamestarit ovat liha- ja kalatuotteiden asiantuntijoita, jotka antavat asiakkaille tarvittaessa neuvoja ja vinkkejä niin arjen kuin juhlankin ruoanvalmistukseen. K-supermarket-ketjuun kuuluu jo yli 200 kauppaa. Kaikki K-supermarketit ovat K-ympäristökauppoja.  www.k-supermarket.fi

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.