Aluetiedote, Itä-Suomi

Kuopion Kodin Ykkösellä huikea avaus - 100 sohvaa myytiin minuutissa

Kolmisopen Kodin Ykkönen avattiin Kuopiossa torstaina 20.10. klo 10 satapäisen asiakasjoukon odottaessa ovien takana tavaratalon avautumista jo yli puoli tuntia ennen kaupan avautumista. Juhlavassa nauhanleikkausseremoniassa avajaispuheen piti Kuopion kaupungin palvelualuejohtaja Jarmo Pirhonen.

– Kolmisopen Kodin Ykkösen avausta on odotettu Kuopiossa pitkään. Avajaispäivä sujui erinomaisesti ja myös myynti on ylittänyt kaikki odotukset. Harvoin myydään 100 sohvaa minuutissa, mutta täällä se tehtiin, sanoo Kolmisopen Kodin Ykkösen tavaratalojohtaja Markku Sillanpää syystäkin tyytyväisenä.

– Kuopion Kodin Ykkönen toimii pilottikokeilujen paikkana ketjumme yhdeksälle muulle tavaratalolle. Panostamme voimakkaasti myymälätilojen elämyksellisyyteen luomalla tiheästi vaihtuvia inspiroivia esillepanoja.  Asiakkailta on tullut paljon positiivista palautetta, ja myös henkilökunnalla on hyvä fiilis tehdä töitä, summaa myyntijohtaja Matti Pohjola Kolmisopen ensimmäistä kauppapäivää.

Avajaispäivänä maksutapahtumia kassoilla oli yli 4000 ja kävijöitä vielä enemmän. Odotettavissa on, että viikonloppu on myös hyvin vilkas.

Matti Pohjola, myyntijohtaja, KodinYkkönen, puh. 01053 39172
Markku Sillanpää, tavaratalojohtaja, Kodin Ykkönen, Kolmisoppi, puh. 01053 49701

Anttila Oy keskittyy erikoistavarakauppaan kolmella konseptilla: Anttila-tavaratalot (29 kpl), www.anttila.fi, Kodin Ykkönen -sisustustavaratalot (10 kpl) www.kodin1.com sekä www.netanttila.com. Verkkokauppa toimii Suomen lisäksi Virossa ja Latviassa.

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.